vier programma's

Ik ben zwanger

Sporten tijdens de zwangerschap

EEN OP EEN SPORTEN TIJDENS JE ZWANGERSCHAP

Personal Training

Voor wie?

Voor vrouwen die zwanger zijn en graag een op een begeleiding willen tijdens de zwangerschap.

Over personal training

In de trainingen besteden speciale aandacht aan je buik, rug, bekken en bekkenbodemspieren. De delen van je lichaam die tijdens de zwangerschap het meeste te verduren hebben. We bekijken samen wat jouw lichaam nodig heeft. Met uitgebreide aandacht voor houding, ademhaling en bewegingspatronen.

Doel

Het doel van de trainingen is om tijdens je zwangerschap fit te blijven. Tijdens de trainingen worden ook situaties uit het dagelijks leven nagebootst (tillen, dragen, duwen, etc.). Je leert hoe je deze bewegingen goed uitvoert, met de juiste houding en ademhaling.

SPORTEN TIJDENS JE ZWANGERSCHAP IN EEN KLEINE GROEP

Group Training

Voor wie?

Voor vrouwen die graag samen met andere aanstaande mama’s sporten en graag fit willen blijven tot aan de bevalling.

Over group training

In de trainingen besteden we samen met maximaal 8 deelnemers speciale aandacht aan je buik, rug, bekken en bekkenbodemspieren. De delen van je lichaam die tijdens de zwangerschap het meeste te verduren hebben. We bekijken samen wat jouw lichaam nodig heeft. Je traint op je eigen niveau, maar toch samen met uitgebreide aandacht voor houding, ademhaling en bewegingspatronen.

Doel

Het doel van de trainingen is om tijdens je zwangerschap fit te blijven. Tijdens de trainingen worden ook situaties uit het dagelijks leven nagebootst (tillen, dragen, duwen, etc.). Je leert hoe je deze bewegingen goed uitvoert, met de juiste houding en ademhaling.

TRAINING EN VOEDINGSBEGELEIDING

Lifestyle

Voor wie?

Voor vrouwen die graag fit willen blijven tijdens de zwangerschap en daarbij ondersteuning willen op het gebied van gezonde voeding.

Over lifestyle traject

Tijdens het 12 weken Lifestyle traject krijg je wekelijks een training in groepsverband. We besteden we speciale aandacht aan je buik, rug, bekken en bekkenbodemspieren. De delen van je lichaam die tijdens de zwangerschap het meeste te verduren hebben. We bekijken samen wat jouw lichaam nodig heeft. Met uitgebreide aandacht voor houding, ademhaling en bewegingspatronen. Daarbij sta je het gehele traject onder begeleiding van een voedingscoach. Je ontvangt tips, je kan dagelijks je vragen stellen en iedere 2 weken een fysieke coaching afspraak in de studio.

Doel

Het doel van de trainingen is om tijdens je zwangerschap fit te blijven. Tijdens de trainingen worden ook situaties uit het dagelijks leven nagebootst (tillen, dragen, duwen, etc.). Je leert hoe je deze bewegingen goed uitvoert, met de juiste houding en ademhaling.

Het doel van de voeding is om je tijdens de zwangerschap te ondersteunen en begeleiden met een gezond voedingspatroon.

Enthousiast?

Start vandaag